עורך דין לענייני נזיקין

לכל אדם, לצערנו, עלולים להיות מקרים של חוסר מזל בחיים, שבו היינו במקום הלא נכון בזמן הלא נכון, התודעה שלנו ריחפה למקום אחר, או שאדם אחר גרם לפגיעה כלשהיא בנו. בין אם מדובר על אירוע של נזקי גוף, נזקים לרכוש או פגיעה בנפש, עורך דין לענייני נזיקין הוא אדם אליו אתם צריכים לפנות כדי לקבל פיצויים על הפגיעה בכם או בבני משפחתכם, או ברכוש של אחד מכם.

תביעות נזיקין עקב רשלנות רשויות מקומיות

אחד השירותים שעורך דין לענייני נזיקין נותן הוא ייצוג משפטי במקרה של רשלנות רשויות מקומיות שגרמה לאדם נזק פיזי. לדוגמא, ביותר מדי ערים בארץ המדרכות לא מתוחזקות באופן הראוי. ניתן לראות כמעט בכל מדרכה בישראל בלטות שלא ממוקמות בצורה טובה וכך נוצר רווח ברצפה או מכשול. זה דבר שקשה לנו מאוד לצפות כאשר אנחנו הולכים על המדרכה, וזאת האחריות של הרשויות המקומיות לטפל בעניינים כאלה. במידה ונפגעתם ממפגע בטיחותי לא מטופל מסוג זה, עליכם לפנות אל עורך דין לענייני נזיקין שייצג אתכם לכל אורך ההליך המשפטי עד לקבלת הפיצויים בגין המצב אליו נקלעתם.

תאונות ספורט

עורך דין לענייני נזיקין יכול לעזור לכם לקבל פיצויים גם במקרים של תאונות ספורט. זה רלוונטי בעיקר בסוגים שונים של ספורט אתגרי, כמו לדוגמא גלשן אוויר. גלישה בגלשן אוויר דורשת מיומנות גבוהה במיוחד וכושר גופני טוב. בנוסף, חשוב מאוד שכל רכיבי הגלשן יהיו תקינים, ושלא יהיו בו תקלות טכניות. על כן, חברה שמשכירה גלשנים מהסוג הזה היא האחראית על כשירותם של הכלים שהיא מספקת ללקוחות שלה. במקרה של תאונות ספורט שנגרמו עקב רשלנות של החברה המספקת את שירותי הספורט האתגרי והכלים, יש לכם אפשרות לפנות לעורך דין כדי להגיש תביעה או לנהל הליך משפטי בעזרתו בכל דרך שתעזור לכם להתמודד עם הפציעה שאתם חווים עקב מקרה התאונה המצער.

לשון הרע והוצאת דיבה

לא רבים יודעים זאת, אבל עורך דין לענייני נזיקין יכול לייצג אתכם גם במקרים של לשון הרע או הוצאת דיבה נגדכם. פעמים רבות, עבירות של הוצאת לשון הרע או הוצאת דיבה מתרחשים בשדה השיווק והתחרות על לקוחות פוטנציאלים בין חברות המספקות מוצרים ושירותים דומים. לעיתים, חלק מהשחקנים מחליטים לשחק את המשחק בצורה די מלוכלכת, ובמקום להשקיע את מירב מאמציהם בקידם המוצר או השירות שהם מספקים ופרסום החברה שלהם, הם מתעסקים בהוצאת דיבה נגד המתחרים שלהם באותו שדה כלכלי, כדי לייצר להם שם רע בקרב הלקוחות ולהרחיק אותם מהם. לצד זאת, עבירת לשון הרע יכולה להתרחש גם בשדות אחרים, וכדאי לפנות לעורך הדין עם כל המידע הנמצא ברשותכם להתייעצות במידה ואתם חושדים שאדם אחר מפיץ עליכם שקרים מכל מניע שהוא.

פוסט טראומה ותגובות קרב בקרב חיילים משוחררים

הצורך של כל אזרח ואזרח ישראלי להתגייס לצבא כמעט ולא קיים במדינות אחרות, בהן החיים של רוב האזרחים מתנהלים בצורה נורמטיבית. לצערנו, במדינת ישראל כל אזרח נקרא על פי חוק להתגייס לצה"ל או לשירות לאומי. השירות בצה"ל יכול להיות קשה ומסוכן במיוחד, כאשר לוחמים מסכנים את חייהם מדי יום. הסיכון להיפגע בקרב הוא גדול מדי לצערנו, ובנוסף קיימת אפשרות שתהיה פגיעה בנפש ותיווצר פוסט טראומה אצל חייל שלא מצליח להכיל את האירועים הקשים שעבר במהלך שירותו הצבאי. ניתן לפנות אל עורך דין לענייני נזיקין כדי להגיש תביעה מול משרד הביטחון.